Om stjärnorna får bestämma

Ibland är det nästan lite läskigt hur väl horoskop kan stämma överens med verkligheten. I alla horoskop jag läst de senaste veckorna har det stått att det är dags för en karriärsförändring, och att ett nytt jobb kan vara på väg. Och det hade de ju alldeles rätt i! Var först på arbetsintervju om ett assistentjobb i förmiddags, sen fick jag träffa personen jag ska jobba åt, och då fick jag vikariat där, och sen i eftermiddags ringde min samordnare igen och undrade om jag kan tänka mig att jobba åt en annan person också. Där ska jag hoppa in för en semestervikarie som blivit sjukskriven, och förmodligen kommer jag att få jobba extra där också, allra minst få ett vikariat. Så har faktiskt fått två nya jobb idag! Det måste man ju vara nöjd med. Synd bara att man inte får lönen förrän i slutet av augusti, det är ju just under augusti som pengarna behövs. Men men. Får försöka köra på med kurserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0