Mr Dentist

Idag var jag på jobbet i tre timmar, och sen bar det av till tandläkaren för att avsluta rotfyllningen. Jag måste ha haft en väldans tur med min tand, för det gjorde inte det minsta ont. Alla säger jämt att rotfyllning är det värsta man kan få göra hos tandläkaren, men för mig har det gått hur bra som helst. Men det är väl för att jag inte haft något ont av tanden, normalt brukar man ha jätteont om man behöver rotfylla. Jag hade nog bara ett hål som satt lite illa till så att de fick ta det den vägen. Typ. Men varje gång har jag varit jättenervös och bara suttit och väntat på smärtan som borde komma, men så kommer det inget värre än bedövningssprutan. Fast nog låter maskinerna förbaskat läskigt. Det blir nästan lite psykologisk smärta istället. Men nu är det gjort i alla fall, och nu har jag betalat över 2 500 kronor för endast den tanden! Tjoho, så kul. Men jag tröstar mig med att jag fick hem mina suuuuupersnygga kilklackar från Nelly idag, bild kommer sen! Helt klart mina nya partypjucks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0