Min lilla meskdunk

Fy, vilken trevlig kväll jag hade igår! Blev ingen utgång, men det visar ju bara på att det var en himla rolig förfest. Det var bara så himla bra alltihop, och jag brydde mig för en gångs skull inte om hur mycket jag drack, körde bara på och ville aldrig gå hem. Mer hemmafester åt folket! Kom hem tre inatt och stupade direkt i säng, men vaknade ändå av mig själv klockan nio, som alltid efter en blöt kväll. Men lika bra det, för om cirkus en timma vankas det födelsedagsfirande nummer tre denna helg; pappi fyller 44! Grattis till honom. Han ska firas på Hälls, blir säkert trevligt. Vem har sagt att man inte kan äta tårta som bakismat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0