Looks like you've given up

Förstår inte att man kan må så kasst fastän man inte har feber. Brukar det liksom inte vara febern som gör hela grejen? Usch. Klart att jag föredrar att inte ha feber, men jag hade gärna sluppit symptom över huvud taget. Fortfarande jätteseg och ont i huvudet. Snoret har hamnat nere i lungorna, så nu har jag rethosta. Great. Men jag knaprar piller, så snart ska väl detta vara över också.

Blev som sagt en tripp till Marieberg idag. Hittade fina grejer på Lagerhaus som jag ville ha, men kände ändå inte riktigt för att shoppa gardiner och filtar just idag. Senare kanske. Letade efter ett par sandaler att ha på strande och vid poolen på semestern, men det verkar stört omöjligt att hitta. Hittade dock ett par på Din Sko, och dessa var i ärlighetens namn de enda sandalerna jag hittat över huvud taget, fula eller inte. Det braiga var att dessa faktiskt var riktigt snygga, så det var ju en himla tur. Bara att köpa alltså! Blev även ett par supersnygga jeansleggings från H&M som faktiskt både kändes och såg ut som jeans, minus fickor.

Eftersom Tommy är på bio ikväll bestämde jag mig för att spendera kvällen i Adolfsberg med familjen. Skulle ju ändå lämna Spiken där, eftersom han ska bo hos dem när vi är i Tunisien. De var även barnvakt åt Linn och Petter, så det var ju lite extra mysigt. Vi promenerade, åt pizza och kollade på Postkodskampen (sämst, men ändå). Kändes inte alls lika ångestfyllt att lämna Spiken den här gången som när jag åkte till Kroatien, skönt. Han kommer ha det så bra där, så.

Nu tänkte jag packa klart allt, så att det är finito tills imorgon. Ja, allt förutom smink och sånt där som ska användas imorgon förstås. Borde skriva en ordentlig packlista så att man kan checka av. Vore ju himla dumt att glömma något viktigt, typ passet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0