I said I wouldn't call you

Idag känns det som att jag gjort massor och ändå ingenting. På förmiddagen var jag uppe på stan en sväng, införskaffade lite nödvändigheter inför resan, såsom solskyddsfaktor och diarrétabletter, och så blev det lite födelsedagsshopping på Entré, som kan ses i inlägget nedan. Passade även på att klippa min lugg, så nu ser jag igen. Sen hem och chilla en stund, diska och sånt där roligt, och sen iväg till stan igen, denna gången för att fika/äta på La Baguette med Sara och vänner för att sörja att hon flyttar till Halmstad. Blev klara lagom till att Marcus slutade på Hälls, så åkte ner till honom och tog sällskap hem. Nu blir det mat igen, trots att jag åt sallad på La Baguette, och sen ska jag nog faktiskt försöka plugga lite. Om det inte går nåt bra på tv.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0