Hard work, work

Jobbig arbetskväll, en heeeel timma! Haha. Nej, men det blev faktiskt nästan två timmar, fick köra lite övertid. Men det kändes bra i alla fall, hoppas jag kan få lite mer såna här pass, är ju lättförtjänta pengar. Och gör ju inget att det bara tar tio minuter att ta sig dit.

Synd att jag missade Holland - Paraguay ikväll, men huvudsaken är att Holland vann. Jag tror stenhårt på Holland - Tyskland i final, yeah! Hoppas jag kan se Tyskland - Spanien imorgon. Men nu måste jag sova, för imorgon ska jag prova på det andra jobbet. Klockan sju ska jag infinna mig, guh. Har inte börjat så tidigt på ett halvår. Men bara fyra timmar, så det ska nog gå bra! Och skönt att kunna cykla dit också.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0