Give mama a kiss

Gick bra på informationsmötet, mycket snabbare än jag trott.
När det var klart åkte jag till Hälls och beställde en prinsesstårta till på fredag. Man måste ju få lyxa till det lite på sin födelsedag! Och så fixade Marcus rabatt. Gött.
Sen åkte jag till Anna, och vi stekte misslyckade pannkakor, hehe. Gick upp på stan en stund, men jag höll på att somna stående så åkte hem rätt snart.
Kom hem, la mig i soffan, däckade. Powernap i tjugo minuter, sen var det bara att sätta igång med mastodontdisken vi samlat på oss under veckan. Går sådär med diskdelegeringen..
Nu är jag trött igen, så ska gå och lägga mig. Ska bli skönt att sova ut imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0