Fill up my cup

Gick och lade mig tidigt igårkväll, men var ändå jätteseg när jag vaknade av mig själv vid tiotiden imorse. Skönt i alla fall att få vakna av sig själv. Eller, ja, jag hade nog kunnat somna om ifall inte Spike hade sprungit rakt över magen på mig. Han tar det där med allemansrätten lite för långt, tycker jag.

Lika pissigt varmt idag igen, så fruktansvärt klibbigt, men nu har det i alla fall varit lite urladdning i luften, skönt. Har varit iväg och lämnat bilen i Adolfsberg, och fått de resterande grejerna från husvagnen, så nu är alla mina skor hemma igen, hehe. Och hela necessären. Goodie! Fick även lite taxfree-godis av mamma och pappa, ett storpack Toffifee, mums!

Skulle egentligen börja jobba fyra idag, men får börja fem. Inga fel det inte! Strunt samma om jag eventuellt får sluta senare, blir i alla fall mer av den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0