Ett gäng killar lekte en sport som handlade om lång och kort

Tjoho, idag fyller jag 21! Gud, så vuxet det låter. Snart 30 liksom.
Har bara städat en massa idag. Fy, det märks verkligen att ingen orkat ta tag i städningen på länge, sitter smuts och damm på alla tänkbara ställen. Att man inte lägger märke till det förrän man letar? Man blir väl hemmablind. Fast jag trivs i skiten, jag bryr mig inte nämnvärt förrän någon annan ska in i lägenheten. Fast normalt brukar jag i alla fall försöka städa en gång i veckan, åtminstone dammsuga och städa badrummet och sådär, och diskar och tvättar gör vi ju. Men sån här ordentlig rengöring i köket och på andra konstiga ställen blir det inte mycket med. Jaja. Snart är vi klara, hoppas jag, och om två timmar kommer mamma, pappa och farmor och farfar hit på tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0