When love takes over

Lördagen den trettionde januari 2010

10:53
Fortfarande feber, faktiskt till och med lite mer än igår, och fortfarande snorig som en tok. Men mår faktiskt rätt bra, så ska inte klaga. Kommer nog klara av den här jobbhelgen utan större problem.

Nu är det kallt ute igen, men solen skiner, så jag är nöjd. Var faktiskt riktigt skönt när Spiken och jag var ute imorse. Man måste ju ta vara på solen.

Innan jobbet idag,l ska jag gå till Maxi i Kumla, och köpa lunch. Jag har två gratis lunchlådor att ta ut, goodie! Visserligen har de ingen bra mat, men salladsbuffén är okej, så det får bli sallad två dagar i rad. Frågan är bara om jag får ta två, den ena kupongen är ju egentligen mammas. Står säkert att det är en per hushåll som gäller. Skitsamma, i så fall får jag väl hämta ut den andra ikväll eller nåt. Det styrs.

Nu blir det en sväng ner i badet, sen iväg to the job.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0