We all live in a yellow submarine

Söndagen den tionde januari 2010

12:00
Idag lät Spike oss sova länge. Jag vaknade inte förrän halv elva, skönt! Då blev det den obligatoriska före-frukost-turen, och sen in och käka frulle och göra andra morgonbestyr.

Det blir en relativt lugn dag idag, har inget särskilt inplanerat, mer än att vi ska städa och handla. Lurregurre.

Börjar känna att medicinerna tar nu, känner mig inte lika full i bihålorna. Skönt. Då kanske man kan bli människa igen. Vill komma igång och träna. Ska bege mig till Haga och simma imorgon. Det borde vara lugnt, är ju inte så att jag tävlingssimar direkt, simmar ju inte på som en tok. Borde inte vara någon fara. Ska eventuellt boka in en pilatestid också. Även där tar man ju det lugnt. Jag borde överleva.


16:42
Jag skriver upp varje gång jag har tränat. Började i måndags, så den här veckan har det visserligen bara varit promenader, men ändå. Det känns väldigt nice att se att jag går i minst en och en halv timma varje dag, oftast uppdelat på två eller tre omgångar. Kommer kännas ännu bättre när jag lägger till simning och pilates. I'm on a roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0