Pokerface

Torsdagen den tjugoåttonde januari 2010

12:37
Idag är jag så himla trött, vilket är lite konstigt eftersom jag gick och la mig halv tio igår. Det är väl vädret, brukar oftast vara så.

Haft ljudlära idag, det är sjukt mycket att lära sig alltså! Och tenta om två veckor.. På typ hela kursen! Men men. Kul att Emelie Appelgren går på min kurs, vi är även i samma seminarie- och workshopsgrupp. (: Kul att känna någon!

Idag ska jag kolla ikapp gårdagens Robinson, nytt avsnitt ikväll, och så måste jag plugga lite. Hade tänkt kolla om det finns någon plats kvar på vattengympan, men det snöar så mycket att det inte är värt det. Bussarna kommer bli försenade, och det går inte att cykla. Så får bli promenad med lillen, och så pilates hemma.


16:42
När det väl slutat snöa så är det väldigt skönt ute. Jag tror sisådär en tre minus är perfekt vinterkyla för mig; tillräckligt kallt för att hålla blasket borta, men också tillräckligt varmt för att man inte ska behöva pälsa på sig när man går ut. Ska strax gå ut på en kortare promenad med lillen, gick fyra kilometer förut.

I mars är det dags för Mika-konsert, och idag kom vi på att vi förmodligen behöver en hotellnatt för att slippa stressa över bussar och tåg hem. Så vi bokade en natt på Scandic Park, det som ligger precis vid Plattan, för cirka 800 kronor. Asnice! Blir mycket mysigt. Åker upp till Stockholm på torsdag eftermiddag, checkar in på hotellet, går och käkar, och sen är det konsert som gäller! Så sover vi en natt, och på fredagen tar vi en liten shoppingtur. Har bett om att få sen utcheckning, så vi slipper släpa på alla grejer. Inte för att man behöver ha särskilt mycket med sig, men ändå. Och sen så åker vi hem på eftermiddagen. Ser fram emot vår lilla mini-weekend! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0