Paradise

Onsdagen den sjätte januari 2010

10:48
Lille bebisen väckte mig som vanligt vid nio genom att rulla runt i sängen. Han vill bli kliad på magen, och sen ska vi käka frukost och gå ut. Tog en sväng in i nya Hjärsta idag, fint område. Men så himla kallt ute, pallar inte att vara ute länge.

Har kollat ikapp gårdagens Paradise Hotel, love it! Fast jag förstår inte riktigt vitsen med att bara byta ut deltagare hela tiden, de blir ju aldrig färre.. Fast det är i och för sig nästan halva säsongen kvar, men ändå.

Ikväll har vi trettondagskonsert på Frälsis, det ska bli kul. Mamma och gammelmormor kommer förmodligen och kollar. Vi kör i stort sett samma repertoar som på julkonserten, så ni som missade den får en ny chans idag. Det kommer bli guld!

Nu blir det bad.


13:46
Hur länge ska det vara såhär kallt egentligen? Fem minusgrader tycker jag räcker, allt annat är bara show off. Vår skulle sitta fint.


20:08
Konserten gick fint, men mitt under konserten kände jag bara började må jättedåligt! Must be the så kallade bihålorna. Hate! Kanske skulle ta och ringa vårdcentralen ändå. Fast har inte tid att gå dit, har föreläsning imorgon förmiddag, och på fredag är det seminarium. Men vårdcentralen har väl öppet i helgen? Eller? Jaja, vi får se.


21:16
Jag har lyckats få frostbites på låren. Fan va lyckat. Är i och för sig inte säker på att det är just frostbites (vad heter det på svenska?), men jag har en massa röda prickar på låren som jag endast sett när jag badat efter att ha varit ute i kylan. Jag har ju, dum som jag är, gått ut i alla väder med endast dubbla leggings. Har egentligen inte frusit om benen, men känt att de varit kalla och liksom avdomnade, och det har tagit jättelång tid innan jag blivit varm om benen igen. Kanske hade varit smart att ha på sig termosarna som jag köpte innan jul, men det är så osmidigt. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0