Oh la la

Söndagen den tjugofjärde januari 2010

12:29
Blev en riktigt lyckad kväll igår, förutom lite småbråk på förfesten. Huvudvärken och tröttheten jag känt under dagen försvann, och jag hade jättekul. Sara och Pontus hade med sig massa bakverk, kul och udda partysnacks! Strömpis var toppen, första, men absolut inte sista, gången jag var där. Tyckte det var riktigt nice, snyggt och bra upplägg. Älskar sofforna på övervåningen, och helt okej musik var det också. Frimis har verkligen fått en konkurrent, särskilt till sommaren! Tommy, Carin och Hannes var också ute, men när de kom var det så lång kö till Strömpis, så de gick till Frimis istället. Vid halv ett sms:ade Tommy och sa att han mådde dåligt (= reaktion på sin laktosintolerans), så då fick jag agera snäll och stöttande flickvän och åkte hem med honom. Var ganska lagom ändå, började bli lite halvsegt på krogen. Man ska ju sluta på topp! Vi unnade oss en taxi hem, helt okej pris att betala 79 kronor för taxi hem. Bra kväll var det i alla fall!

Idag står det tvätt och chill på agendan. Yeah!



22:22
Har verkligen inte gjort nånting nyttigt idag. Jo, tvättat, men inte mycket mer än det. Har knappt ens varit ute och gått, bara korta promenader med lillen. Har väl kollat lite på Top Model och sådär. Slösurfat. Kollat på tv. Skönt. Fast kvällen har varit seg. Slökollar på Johan Falk, men den är seg, händer fan ingenting. Borde gå och lägga mig, men det kan väl vara trevligt att gå och lägga sig med sambon för en gångs skull. Så får väl vänta tills filmen är slut.

Imorgon är det litteraturföreläsning i trekvart, och sen är det tal-workshop. Vet inte vilken grupp jag är i, så vet inte vilken tid, men det blir håltimma i alla fall. Great, jag som älskar håltimmar. Not. Har inte ens nån litteratur som jag kan plugga på, så det vetefan vad man ska göra på håltimman. Blir väl i och för sig lunch, och det beror väl på om det är nån jag känner som är med i min grupp, men ändå. Kanske förresten drar upp på stan en sväng, har varit väldigt shoppingsugen den här helgen. Jaja, det styrs. Ska i alla fall hem till Anna på eftermiddagen, det blir trevligt. Får barnvakta henne lite, för hon har på något sätt lyckats dansa sitt knä ur led. Hon kan hon, hehe.


Sara, Erica och Jennifer


Jonas och Pontus


Jennifer och Malin


Jonas, Pontus, Sara, Erica, Jennifer och Malin


Strömpis! Erica, Emanuel, Sara, Tony, Jennifer, Malin, Pontus och Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0