Let's dance

Lördagen den tjugotredje januari 2010

12:54
Vaknade och mådde illa. Inget skönt. Det var ett sånt där subtilt illamående som man nästan inte känner av om man inte tänker på det, men som ger en frossa och svettningar på samma gång. Inte kul! Har spenderat förmiddagen i soffan och kollat på gårdagens avsnitt av Let's Dance. Gråtit en liten skvätt av alla framgångar, och skrattat åt sköna kommentarer. Jag hejar på Claudia Galli, Agneta Sjödin och Stefan Sauk! Skönt att Peter Wahlbeck åkte ut, han är så konstig. Ibland tycker jag att han är skön, men för det mesta är han bara jobbig. Men men. Nu ska jag försöka få i mig lite frukost, illamåendet har nästan försvunnit, yay. Blir till att vila resten av dagen, så jag orkar med kvällen. Då vankas det förfest på Norr och sen Strömpis!


16:42
Tror och hoppas att illamåendet har förvunnit helt nu, kvar är dock en mördande huvudvärk. Men har tagit en tablett, så förhoppningsvis försvinner även den snart. Känns som att det är läggdags, men klockan är ju inte ens fem. Hoppas jag kommer i form till kvällen, tror det kommer bli kalaskul!



Agneta Sjödin är en mycket elegant fyrtioplussare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0