It's a free world

Måndagen den elfte januari 2010

15:11
Känns som att jag haft en bra start på veckan hittills. Vaknade vid halv elva, gav lillen frukost, gick ut på kort promenad. Sen hem, käka frulle och så iväg och simma. Var hur skönt som helst att simma idag, trots att det var ganska trångt. Måste verkligen ta mig iväg oftare, det är så himla värt! Simmade i trettiofem minuter, sen hem, käka lunch och så tvättid. Väntar nu på att första tvätten ska kunna hängas, och sen ska vi ut på långpromenad, alla tre. Har planerat att vi ska gå runt i Hagaby och titta på hus, det gillar jag. Ikväll ska jag ta det lugnt, äta god mat, och så kolla på Familjen annorlunda och dubbla avsnitt av Paradise Hotel. Ja, jag har fan inte mycket att klaga på en dag som denna.


20:43
Sitter och kollar på Familjen annorlunda på fyran. Jag blir så imponerad av dessa människor som vågar skaffa stora familjer. Tänk bara vilket mod det måste krävas! Jag skulle nog inte våga. Kan bara tänka mig hur snacket går i bygden. Men de verkar ha det så himla mysigt! Jag älskar familjen i Älvdalen, de verkar ha det supermysigt! Och där känns det verkligen att föräldrarna älskar sina barn, och att de samtidigt tar hand om sin relation. Jag tror att det som krävs för att klara en jättefamilj är kärlek, vilja och rätt prioriteringar. Då går allt!



Mysiga familjen Johansson i Älvdalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0