I wanna kiss you

Söndagen den trettioförsta januari 2010

09:11
Alltså, guuuuud! Jag tror jag för tillfället har mer snor i halsen än vad jag har i näsan. Och det är inte för att jag har dragit in snoret, sådär som man brukar få göra. Det bara är så. Slemmighals.se! Inte kul. Helt konstigt när jag pratar och allt. Och det är som att jag är allergisk eller något, jag andas så segt. Men men. Glad att det inte sitter i bihålorna, och att jag inte har feber.

Sista jobbdagen idag. Känns konstigt, men det ska faktiskt bli lite skönt också. Tänk att ha varje helg fri nu ett tag! Jag är liksom optimistisk, jag känner på mig att det kommer ett nytt jobb innan sommaren, så  jag har ingen panik över att vara arbetslös. Dessutom har jag ju pengar så jag klarar mig. Fast det är klart att det kommer kännas att jag har mindre fickpengar. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0