I don't wanna smoke on these cigarettes no more

Söndagen den tredje januari 2010

07:37
Lillen väckte mig genom att springa runt som en skottspole i sängen. Dags för frukost! Sen blev det bara en snabbis ner på parkeringen för lite kiss, sen ville han in igen. Inte mig emot. Jag har ingen lust att gå på långpromenad såhär tidigt på morgonen i femton minusgrader. Nu ska jag istället försöka somna om i soffan.


12:20
Har varit ute på långtur med lillen. Gick en väng runt Vivalla. Kändes som att jag var ute i minst en timma, men det var bara fyrtiofem minuter. Känns som att det alltid är så när jag går långt. När jag tycker att jag bara går runt kvarteret är jag alltid ute i minst tjugo minuter, fast det känns som tio. Men men. Fyrtiofem minuter är också bra! Hade på mig min stegräknare, men den verkar inte funka. Fast jag tror jag måste sätta den i troskanten, för leggingsen blir för högt upp, så den känner inte av stegen. Troskanten är ju längre ner. Dumt att ha köpt en stegräknare som jag inte kan använda den.


19:01
Har haft feber även denna eftermiddag, så imorgon blir det till att ringa vårdcentralen. Har dock inget ont i halsen längre, skönt! Är även bättre i näsan, men känner att det fortfarande är väldigt mycket i bihålorna. Och eftersom jag haft feber i en vecka nu så är det lika bra att kolla upp bihålorna. Skönt att ha nära till vårdcentralen, i stort sett bara rakt över gatan.

Har skrivit klart mitt paper idag! Mycket skönt. Har dock en uppgift kvar att göra innan fredag, men den handlar om samma saker som mitt paper, så det är nice ändå. Vet dock inte vad jag ska skriva.. Men men.

Nu blir det kvällsprommis med lillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0