I don't wanna be a murderer

Torsdagen den fjortonde januari 2010

09:19
Har vaknat flera gånger inatt, av ingen anledning. Oftast är det ju för att man sover oroligt eller något, men jag har drömt bra drömmar hela natten. Var väl lillen som sparkade lite på mig, kan jag tro.

Sjukt trist väder ute, men åtminstone skönt att man inte behöver frysa ihjäl när man går ut. Orkade dock inte ta någon längre runda nu på morgonen, blev bara tjugo minuter. Får ta en längre sen, när jag vill pausa i hemtentan.

Har alltså hemtenta idag. Ganska opepp, men inte särskilt nervös. Hur svårt kan det vara om man får använda sig av alla hjälpmedel som finns liksom? Hade det varit salstenta hade det varit en annan sak. Men man vet ju aldrig. Hoppas det går finemang i alla fall, och att det inte tar hela dagen.

Har ett pass vattengympa inplanerat ikväll, hoppas jag känner att jag är såpass klar med tentan så att jag kan gå på det. Var sjukt längesen, vet inte om jag ens gick på nåt pass i höstas. Kan mycket väl vara så att jag inte gått på vattengympa sen i våras..

Nä, nu blir det frulle, så jag kan sätta igång med tentan.


16:19
Hemtentan gick förvånansvärt snabbt och smidigt. Fem frågor, varav tre egentligen bara var rena faktafrågor där man inte behövde tänka så mycket själv. Och jag hade väldig hjälp av mina anteckningar från föreläsningar, så det var himla skönt. Blev klar på ungefär två och en halv timma, skönt! Så cyklade jag till universitetet och lämnade in den, känns bra.

Blir ingen vattengympa idag, orkar inte. Kroppen får vila idag, har rört på mig tillräckligt ändå. Blir en till promenad med Spiken snart, det får räcka.

Ikväll är det tv-kväll med Made in Sweden --> Kniven mot strupen --> Grannfejden.


20:46
Har ont i axlarna. Vet inte om det är att jag behöver massage, eller om jag bara har träningsvärk. Skönt är det i alla fall inte.

Är sjukt trött, var kommer detta ifrån? Gick och lade mig typ klockan nio igår, blir nog något liknande idag. Fast det är skönt att komma i säng tidigt, då kommer man upp i tid också. Har inget planerat imorgon, blir nog mest slapp. Lite promenader och sådär. Fast på kvällen är det såklart Lets Dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0