Elementärt, käre Watson!

Tisdagen den femte januari 2010

10:29
Åhjössesamalia. Trött var bara förnamnet! Vaknade förstås vid sex när Tommy gick upp med lillen. Han skulle egentligen jobba, men han är sjuk. I alla fall så fick han gå ut med lillen, och sen lade vi oss allihop i soffan och somnade om till AVF. Mys! Men som vanligt blir jag helt slut när jag somnat om på morgonen..

Ikväll ska jag och Marcus gå på Sherlock Holmes, därav rubriken (det är väl så han säger?). Det blir nog nice.


11:54
Har varit ute på långrunda med lillen. Älskar vintern när det är sånt här fint väder! Fast det är jäkligt kallt..

Ska gå på bion i eftermiddag istället, fanna inte så många platser kvar ikväll, och så måste man köpa de biljetterna, och Marcus ska hämta sitt biokort hos Micke och Pernilla, så det blev bara krångel. Men det är ju skönt att gå på eftermiddagen också, då har man hela kvällen på sig sen. Innan dess ska jag åka till Vintrosa och lämna bilen, och sn skjutsar mamma in oss till bion. Jag vet, jag vet, krångligt, varför inte bara lämna bilen efter bion? I don't know, men nu gör vi såhär.


18:47
Bion var superbra! Jude Law tackar man ju inte nej till, liksom.. Rekommenderas!

Mamma och pappa skulle iväg på ärenden i stan, så vi blev avsläppta i stan en timma innan bion började. Då passade jag på att smita in på People och få ordning på min alltför långa lugg. Tio minuter, I like! Sen blev det lite affärer, köpte ett packe ringar på Gina. Lite irriterande att de var på rean för någon vecka sen, men nu när de kommit in i nya storlekar är de på ordinarie pris. Men men, nu är de mina i alla fall.

Efter bion lämnade jag Marcus vid bussen, och sen kom Tommy och Spike och mötte mig. De var ute på långfärd och passade på att möta upp mig. Jag var inte direkt jättesugen på att gå ända hem i kylan, men eftersom vi ändå var tvungna att handla var det väl lika bra. Och motion är alltid bra!

Nu ska jag ta mig lite mat, sen måste jag ta tag i uppgiften vi har till seminariet på fredag..


21:38
Jag har fått ett sår på ögat. Lagom skönt sådär.

Kollar på Paradiset på fyran medan Tommy och Spike leker med bollen. De är helt galna.



Crewet i Sherlock Holmes, komplett med regissören, a.k.a Madonnas ex-kex, Guy Ritchie i högerhörnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0