Something wicked this way comes

Fredagen den femte februari 2010

09:43
Skönt att få sova ut idag, och utan att hosta ihjäl mig! Känner mig i stort sett frisk idag, knappt ens täppt i näsan. Dock tror jag inte att jag kommer palla att anstränga mig fysiskt riktigt än, så det blir ingen form av träning förrän nästa vecka. Men ska i alla fall ut på liten promenad idag. Blir ingen lång, för det tror jag inte är så bra än, men en liten sväng i alla fall. Blir den första den här veckan.

Ska inte göra något speciellt idag, det får bli lite plock här hemma. Eventuellt ska jag hitta på något med Sara ikväll, och så ska jag lämna CV på Willys, men annars är det lugnt. Skönt det.


12:21
Har fått paket från Ellos, innehållandes dessa godingar!

Skjorttunika, 209 :-, Aladdinhjärtan, 19 :-, och en gratis weekendbag!


22:05
Har haft en mycket trevlig myskväll med Sara. (: Vi har varit hemma hos oss, och vi har käkat tacopaj och chokladpudding (inte ihop, givetvis). Och så har vi kollat på Let's Dance och Solsidan. Imorgon ska vi upp på stan en sväng, och i nästa vecka ska vi gå på Prinsessan och Grodan. Det är så roligt att vi börjat umgås igen, vi var ju tillsammans jämt när vi var små. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0