Miss Hilton

Söndagen den tjugoåttonde februari 2010

19:51
Jobbat idag igen. Gick bra, det är mycket lättare att lära sig när man har lite förkunskaper. Idag fick jag dock springa över till restaurangen efter halva tiden, de hade kaos. Fick köra lobbyn. Gick bra, men det var mycket bättre organiserat förut. Nu slänger man i stort sett allt huller om buller, ser inte klokt ut. Stackars han i disken liskom. Ett himla slit var det i alla fall, och idag fick jag ingen rast. Fast det skulle jag egentligen inte ha heller, men ändå. Det känns att jobba sex timmar i sträck när man springer runt hela tiden!
Innan jobbet gick jag runt och kikade efter nya byxor till jobbet. Insåg att det var lite väl naket att bara ha leggings. Hittade som tur var ett par jättesköna jeans på Lindex för bara 199 spänn, asbra. De var riktigt bra att jobba i faktiskt.

Av någon anledning funkar det inte att använda mitt VISA-kort på bussarna. Det är helt cp, kan inte fylla på mitt busskort eller nånting, fastän jag gjort det flera gånger förut. Fattar inte vad som är fel. Har dock lyckats tjuvåka lite, sagt att jag ska skicka SMS-biljett och sen struntat i det. Ooops! I'm a criminal..

Börjar inte förrän kvart över ett imorgon, asskönt. Fast ska åka tidigare så jag hinner gymma innan. Blir nog bra. Efter skolan ska jag ta en fika på stan med Sara. (:

By the way så blöder mitt sår fortfarande. Typ. Och jag är för typ första gången sen i julas helt ensam hemma. Tommy och Spike är i Nora, Linus har fyllt 18! Fast de kommer hem när som helst, bäst att passa på och njuta av lugnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0