Lite trasiga och knasiga

Måndagen den åttonde februari 2010

12:25
Ny vecka, nya tag!

Har haft en 45 minuters litteaturföreläsning idag, ovärt. Fast jag hann läsa en och en halv novell på bussen i alla fall, det var ju bra.

Ska snart åka iväg och simma. Är inte så peppad, men det måste göras. Tappade så mycket när jag var sjuk i över en vecka.

Ikväll ska Sara och jag gå på Prinsessan och grodan, ska bli askul! Den filmen är så vi, haha! Innan filmen ska vi käka något på stan. Jag ska vara duktig ikväll, och bara ta något litet på bion. Ska ju ändå käka precis innan, och så ska jag på bio på onsdag igen, så det kan väl räcka med biopopcorn en gång denna vecka, haha. Kul ska det bli i alla fall!

Har skickat in jobbansökning till Bauhaus idag också, som semestervikarie för kassa och information. Inte för att jag tror att jag kommer få det, men ändå!



Prinsessan och grodan, äntligen en ny tecknad Disneyfilm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0