Jag, jag, jag

Söndagen den tjugoförsta februari 2010

09:46
Vilken underbar dag det är idag! Stor kontrast mot igår. Inte bara det att det inte snöar längre- det är dessutom SOL! Inte ofta vi har sol, inte. När den väl kommer fram måste man vara glad. Och gå ut. Annars dör man. Typ.
Att snöstormen lagt sig bör betyda att bussarna kan gå som de ska, så då kan jag ta mig till gymmet idag. Ska dit alldeles strax, yay! I eftermiddag måste jag passa på att gå ut oprdentligt med lillen, han fick bara gå ut på gården igår för att det snöade så. Inte för att han ville gå ut i snön, men ändå.


13:55
Blääää att det går så dåligt med bussar på helgerna. Missar man en buss får man vänta i evigheter på nästa. Och bussarna är försenade hela tiden, trots att det är plogat överallt. Blah.

Skönt på gymmet, lite folk. Det är bäst, när man bara kan ta vilken maskin man vill. Körde lite intervallträning, det var kul. Gå några minuter, kuta en. Det ska jag fortsätta med! Så grymt tråkigt att jogga, kuta är roligare! Men det orkar man ju bara göra i nån minut. Men men.

Gosh, I'm scared. Vi fick reda på våra resultat på tentan i ljudlära idag. Grejen är bara att mitt kodnummer finns med både i listan för lärarstudenter och den för icke-lärare. På icke-lärarelistan står det att jag fick IG. På lärarprogrammet står det G. Det godkända resultatet känns klart mer realistiskt, för det var usla poäng på det underkända, men man kan ju inte vara säker. Jag är asrädd! Tänk om jag fick IG på tentan? Jag dör lite i så fall. Dessutom är jag inte hemma på omtentamenstillfället, vad gör jag då? Gaaaaad. Hoppas jag får svar från läraren snart, jag dör av nervositet.


14:22
Pheeeeew, det var min tenta som var godkänd! Tur att läraren är så snabb på att svara, så man slipper våndas i onödan. Var tydligen någon idiot till tentavakt som lyckats ge samma kod till två personer. Dessutom hade det blivit något fel vid anmälningen. Men tur då att det i alla fall var min som var godkänd, nu kan jag pusta ut.


17:42
Har sovit idag, igen. Gjorde det igår med. Så himla skönt. Spike följer min dygnsrytm, så han sov bredvid mig. Eller snarare på mig. Loves it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0