Jag är din bäste vän

Onsdagen den sjuttonde januari 2010

09:11
Gaaaaad. Vaknade av mig själv, men är ändå jättetrött nu. Kanske skulle sova en stund till? Även om jag ska hinna gymma en timma innan tentan så behöver jag inte åka förrän halv tolv. Hmm. Ja, det låter som en bra idé. Sova i soffan är ju bäst.


18:00
Tentan kändes sådär. Borde kanske ha pluggat mer på att transkribera texten. Skit också. Men borde räcka till ett G i alla fall. Om inte får jag väl ta tag i det då. Fast kan inte vara med på omtentan.. Jaja. Det ordnar sig. Klart jag ska få godkänt! Så himla skönt att vi får reda på resultaten redan efter helgen, inte om tre-fyra veckor som på pedagogiken.

Efter tentan mötte jag upp Tommy på stan. Vi skulle sätta in våra mynt på banken, men det var stängt. Blä. Tog oss en sen lunch på Soleo. Tog min kära räk- och laxsallad. Inte lika bra som sist dock.. Sen gick vi och handlade. Köpte lite nyttigt snacks till kvällen; ananas, jordgubbar och olika smaker cashewnötter. Mumma! Blir god mat ikväll också; fläskkarré och hasselbackspotatis. Det är ju trots allt lill-lördag, haha. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0