It's amazing, so amazing

Onsdagen den tionde februari 2010

08:42
Vaknade tidigt idag, helt av mig själv. Skönt. Hade tänkt dra fördel av det och gå ut på lång morgonpromenad med Spike, men det ville han inte. Han stenvägrade gå längre än utanför porten och kissa. När han blir sån är det bara att lyda. Istället åker jag tidigare till skolan och gymmar. Kan vara skönt att ha det gjort innan, så man bara kan åka hem sen. Great. Är lite nervös för att jag kommer se helt tafatt ut därinne, men det får gå. Hoppas det inte är många där..


15:14
Det var askul på gymmet! Gillade det verkligen. Massa bra maskiner som jag kan använda. Gillade framför allt trappmaskinen och löpbandet, där ska jag träna kondition! Mycket roligare än att springa ute. Är lite ledsen att jag inte ska till skolan något mer den här veckan, är ganska jobbigt att åka till gymmet utan att ha lektion. Men ska nog göra det på fredag ändå, bara fär att det är så skönt! Funderar på att cykla dit, men det kan ju bli jävligt jobbigt att cykla hem om jag har kört ett hårt pass på gymmet, det är ju ändå en halvmil hem. Men det tar ju så lång tid att åka buss.. Jaja, vi får se vad det blir.

Ikväll ska jag, Tommy, Marcus och Anna gå på förhandsvisning av Josef Fares nya komedi Farsan. Det ska bli mycket kul! Marcus kommer hit innan. Han skulle egentligen ha sovit här också, men han är lite orolig för att han inte ska hinna i tid till skolan imorgon (han har nationellt prov), så pappa får hämta honom. Men det är bra, då kanske vi också kan få skjuts hem. Fast pappa skulle lätt kunna få för sig att det är jobbigt att åka den vägen, men ändå, hehe.


18:49
Har ännu en tröttisdag, är tydligen en sån vecka. Jobbigt. Fast har i alla fall sovit trekvart nu, så borde klara att se filmen, haha.

Har träningsvärk i armarna efter gymmet. Och då körde jag knappt ens några armövningar. Men jag har verkligen inga armmuskler, så det är inte så konstigt. Tror till och med att jag ska åka till gymmet imorgon, är så sugen! Bäst att köra medan jag verkligen gillar det. Beach -10, here I come!


23:11
Filmen var bra, men inte riktigt vad jag tänkt mig. Trailern ger inte en särskilt rättvis bild, om man säger så. Fast det kanske de inte brukar göra, men ändå. By the way har jag kommit på att jag ofta använder uttrycket "men ändå". Det är ett bra uttryck, för att bara slänga in något liksom, hehe. Jaja, men ändå, haha. Filmen var mycket mer allvarlig än vad de andra Fares-filmerna har varit, i alla fall de som har varit de klassiska med Torkel Pettersson (Kopps och Jalla! Jalla!), handlade mycket om relationer. Men bitvis var den såklart jättekul, och den var bra överlag. Och gratis är ju alltid gott. (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0