I wanna rock'n'roll

Söndagen den sjunde februari 2010

12:05
Vilket fantastiskt underbart väder det är ute idag! Tänk att man blir så glad när solen tittar fram. Gav mig styrka att gå en längre runda med Spike idag, hela fyrtio minuter! Det är det längsta jag har gått sen jag blev dålig i halsen. Var riktigt skönt.

Idag händer inte särskilt mycket. Ska försöka plugga lite ljudlära, och läsa lite till litteraturkursen. Ska iväg på hemligt uppdrag med familjen sen också. Annars nada. Bara njuta av ledigheten. Typ.


17:53
Trött tjej. Försökte somna i badet, men det gick inget bra. Försökte läsa mig till sömns i sängen, men det fungerade inte heller. Nehe, då blir det nog tidig kväll ikväll då. Men det gör inget, ska ju ändå upp relativit tidigt imorgon så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0