You take my breath away

Fy, har sovit jättedåligt inatt. Det är kattens fel. Får tydligen andnöd när jag sover när jag är allergisk, måste lägga mig så jag har så fria luftvägar som möjligt. Kunde bara andas ytligt, och det vet vi ju alla att det inte är så bra i det långa loppet. Är som att jag har massa slem i lungorna, är så himla segt att andas djupt. Okej att jag varit snorig och så, men eftersom det kom igår efter att jag varit hos katten måste det vara allergins fel. Ett tag var det så illa att jag till och med letade fram min gamla astmamedicin. Tror den hjälpte lite grann i alla fall, men tror jag använde den lite fel..

Idag ska jag i alla fall ta mig an mellandagsrean med Sara. Känns sådär efter att precis ha betalat alla räkningar, hehe.. Nejdå, hoppas man hittar nåt fint. Har ju faktiskt ett presentkort, sånt där Örebro City-kort. Och en lott att lösa in.. Det blir trevligt, är ju inte precis varje dag man träffar Sara den rara nu för tiden, eftersom det tydligen är så himla mycket coolare att bo i Halmstad.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0