Turn around

Jag tycker att det är skithäftigt att Minnah gick vidare till finalen i Idol. Dels för att det känns som att det är dags för en grym tjej i finalen, men kanske allra mest eftersom hon faktiskt blivit utröstad en gång. Personligen tycker jag inte att det är något fel med att hon är i final fastän hon åkt ut en gång, det handlar ju bara om hur bra svenska folket tyckte att hon var just den kvällen. Jag tycker det är jättekul att hon är i final, hon är ju hur duktig som helst! Verkligen i min smak. Fast såklart supertrist att Olle åkte ut, han är ju mitt gull. Men det är helt klart värdiga finalister, Jay är ju också fantastisk, och det ska väl mycket till om inte han vinner.

Här sjunger Minnah Total eclipse of the heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0