Ta mitt skimmer, för jag brinner

Hejhopp.

Sov ut ordentligt inatt, för skönt. Drömde härliga drömmar också, alltid en hit. 

Var en sväng på gymmet. Ingen löpning idag, det pallar inte benen, men armar och vanlig benträning blev det. Var hur mycket folk som helst där när jag kom vid tolv, men när jag gick dryga timmen senare var det knappt en kotte där. Var folk där på sin lunchrast typ, eller?

Imorgon är det ju som bekant nyårsafton. Egentligen hade jag ingenting speciellt planerat, eftersom jag tänkt offra mig och vara hemma med Spike. Hade inga kuliga festinbjudningar i sikte, och krogen kunde jag lika bra vara utan. Tanken var att Stefan skulle komma hit och hänga, så kunde han och Tommy dra iväg och göra något senare på kvällen. Men nu blir det istället så att jag drar på fest hos Malin Öfwerström, och grabbarna får vara hemma, yay! Ska bli skitkul, och jag hoppas att Sara och Pontus kommer också, eftersom det var Sara som tjatade på mig i första hand. ;) Får gå och hämta mina cider från i lördags hos Stefan ikväll, så jag har lite till imorgon. Men det blir nog relativt lugnt skulle jag tro. Men nyårsstassen är redan planerad i alla fall, den får ni se imorgon, eller på lördag. (:

Kan förresten tipsa om Victorias Secret Fashion Show på trean klockan åtta ikväll. Brukar alltid vara bra! Och i år är det Katy Perry och Akon som uppträder, lät bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0