Sex laxar i en laxask

Bra dag på jobbet! Massor att göra hela dagen, gick så himla snabbt. Och åt jättegod lunch på restaurangen; schnitzel, gudomlig klyftpotatis, och så lite nachochips med smarrig hemgjord guacamole. Muuuuuums!!! Måste göra egen guacamole nån gång, har aldrig gjort det själv..

André var snäll och skjutsade hem mig och Louise, så kom hem tidigt. Skönt. Blev pizza till middag, göttans! Kollar klart det sista på Idol, sen ska jag kolla på gårdagens Robinson, om jag orkar..

Fick ett rejält shoppingsug, så kunde inte motstå snyggingen nedan från Nelly! Kostade ca 350 kr, och om jag handlade för 400 kronor så fick jag 100 kronors rabatt av VeckoRevyn, så köpte även på mig ett läppstift och ett par pärlörhängen. Finfint! Fixade dock så att jag får betala i februari, men ändå. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0