Så mycket bättre när vi är tillsammans

Åh gud. När man inte har varit ute sen typ september så blir det liksom så att man tar igen det när man väl är ute. Detta inlägg blir förhoppningsvis någorlunda rättstavat, enbart på ren vilja. Lollos internet funkade inte, så det var tur att hennes nummer fanns att hitta på Eniro (hon hade bara mitt nummer på Facebook), annars hade det nog inte blivit något av denna utekväll. Fick tag på henne strax efter sju, och drog i mig första cidern på nån minut, eftersom jag insåg att själva förfesten inte skulle vara så länge. Kom till dit vid kvart i åtta, och sen åkte vi till Frimis nån gång vid tio. Blev tyvärr inte gratis inträde, men i alla fall VIP-kö. Spelade ju dock egentligen ingen roll eftersom det knappt var nån kö vid den tide. Hade i alla fall dragit i mig fem cider då, var lagom rund under fötterna, men betsällde snabbt in två drinkar och en cider. Gud alltså. Ja.. Och träffade en gammal klasskompis. Vi råkade hamna inne på toaletten i typ en halvtimma, och pratade massor. Efter det kände jag bara att det var dags att åka hem, fastän jag knappt hört nåt av Johnossi. Efter massa kö kom jag fram på taxin, och kom till sist hem. Nu blir det sova, hoppas jag inte mår alltför illa imorgon.. Kul var det i alla fall, mer eller mindre.

Kommentarer
Postat av: Sara

Verkar som om du hade en lyckad kväll ändå! Bara för att det inte blev som planerat är det ju inte olyckat? :D

2010-12-12 @ 11:39:08
URL: http://ljungsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0