Ricketiticketitin

Gick bra på opponeringen idag, förutom att jag typ inte hade nån struktur på vad jag sa, kändes som att jag bara babblade på. Men men. Nu är det gjort, och nu tar jag lov. 

Ikväll har jag varit på en mycket bra julkonsert med Anders EkborgKonserthuset. Detta var min och Marcus födelsedagspresent till mamma. (: Det var en bra blandning av klassiska julsånger, mellanprat och även lite andra sånger, såväl kända som okända. Extranummer blev såklart Jul, jul, strålande jul, som jag väntat på hela kvällen. Men den bästa låten var nog ändå den i klippet nedan, fastän den inte direkt är en jullåt. Dock himla dålig inspelning här, och som ni ser är den ju inte från ikväll. Men låten är kul! :P En irländsk ballad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0