Pick a star on the dark horizon

Oj, vad tiden försvann igår, hann inte med nånting!

Först på förmiddagen åkte vi upp en sväng till husvagnen i Ånnaboda för att kolla lite saker, fika och sådär, och på eftermiddagen var Marcus och jag på bio och såg nya Narnia i 3D, aaaasbra! Och efter det var det direkt hem och göra sig iordning för att gå bort till Stefan på födelsedagsförfest, och sen vart det utgång på Ritz. Var inte ett dugg peppad, hade helst av allt velat bara vara hemma, men väl inne på Ritz hade jag skitkul, trots att jag inte ens fått i mig en cider. Vi hittade upp till det lilla dansgolvet, där det revs av en massa gamla godingar och även en del nytt, och vi dansade natten lång! Faktiskt första gången jag var kvar på krogen till stängning tror jag. Hade verkligen ingen lust att promenera ända hem, men det var ju skvatt omöjligt att få tag i en taxi. Men jag hade så jäkla ont i fötterna att jag verkligen inte kunde gå hem, men efter att halvt ha frusit ihjäl fick vi till sist tag på en taxi, som dessutom var billig. När jag kom hem stupade jag i säng, men jag var så kall att jag fick ha på mig två täcken, men det dröjde ändå ända tills jag somnat innan jag kände mig varm igen..

Idag blir det julfirande nummer två i Zinkgruvan, det ska bli mysigt! Bilder från julhelgen kommer troligen upp ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0