My heart still needs to dream

Ja, jag hade ju då tenta imorse. Blä. Jag är egentligen aldrig nervös inför tentor, tycker till och med att det är ganska kul när man väl sitter där, tävlingsmänniska som jag är.. Men när jag såg tentan imorse fick jag lite lätt ångest faktiskt. Den var inte alls som jag hade trott! Var flera saker som jag inte alls trodde skulle komma med, och som jag inte pluggat på över huvud taget. Det var nog första gången förutom vid ett matteprov som jag känt att det här kommer gå käpprätt åt skogen, och som jag verkligen bara försökte få godkänt. Men det blev dock lite lättare medan jag skrev tentan, upptäckte att jag visst kunde mer än jag trott, och när jag gick igenom hela tentan och räknade möjliga poäng så kändes det som att jag helt klart måste ha fått godkänt ändå, behövs faktiskt bara lite mer än halva tentan rätt. Och så dåligt gick det inte när jag väl skrev. Men just när jag bara kollade igenom frågorna så ville jag bara gå därifrån och ta omtenta istället. Hoppas nu att man får svar snabbt, är ju skönt att ha det ur världen. Det ryktas att läraren lovat svar innan 20 december, och det är ju rimligt.

Efter tentan stannade många av oss kvar och dískuterade nån timma, sen åkte jag hem och sov. Nu ska jag alldeles strax gå till bussen, det vankas jobb på Marieberg 16:00 - 22:00. Är sån där julshoppingkväll, så vi har extraöppet. Passa på att handla juklappar då vetja, och kom förbi och säg hej! (: Är dock inte ett dugg sugen på att jobba idag, har mått illa hela dagen. Men hoppas det släpper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0