Money, money, money

Äntligen har pengarna kommit in på kontot. 6 000 från Hallsberg, och 2 200 från caféet, guld! Och om en vecka lär ju CSN komma också, så nog ska det gå bra med ekonomin den här månaden.
På ett sätt var det faktiskt ganska skönt att pengarna från Hallsberg blev så försenade. Det är ju typ nu jag verkligen behöver dem, och hade de kommit som de skulle, i två omgångar hade de förmodligen varit slut nu. Och så himla mycket har jag inte behövt ta från mina sparpengar. Visst, en del har jag lånat av mig själv, men det mesta har i så fall varit till just mig själv, och då är ju det ett val jag själv gjort. Men nu har jag varit duktig och satt tillbaka 3 000 på sparkontot, och lagt undan ytterligare 3 000 på ett av mina spara-undan-men-använd-om-det-är-något-speciellt-konto. Så tänk, då har jag lagt undan hela lönen från Hallsberg, och har ändå nästan 3 000 kvar på VISA-kortet, tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0