Jag har köpt en ny traktor

Hej på er.

Tänka sig, jag vaknade "tidigt" idag, halv tio typ. Det måste ju ändå vara godkänt, med tanke på att jag sovit mycket längre än så den senaste tiden..

Fruktansvärt kallt ute idag, tur att jag inte måste vara ute. Men det är ju ändå första december, då får det vara kallt! Tänk, första december redan. Som vanligt känns det som att tiden bara flyger iväg, och att det nyss var första november. Men jag välkomnar december med varmt hjärta, den är ju ändå årets mysigaste månad. Särskilt nu som vi ju faktiskt har utsikter att få en riktigt vit jul. Får leta fram våra chokladkalendrar, och sen ska jag kolla på julkalendern. Den verkar vara helt okej i år. Kanske blir det även lite julbak idag, har faktiskt alla ingredienser för de där pepparkaksmuffinsarna jag pratat om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0