It started out as a feeling, which then grew into a hope

Idag har Tommy och jag spenderat eftermiddagen på stan. Först växlade vi in våra mynt, nästan 500 kronor har det hamnat i spargrisen sen i augusti! Det tycker jag är väldigt bra, särskilt med tanke på att vi sällan använder oss av kontanter. 
Sen blev det lunch på Jensens Böfhus. Jag tog revbensspjällen, supergott! Är ju ganska dyrt på kvällarna, men helt okej priser på lunchen, alltifrån 49 kronor, till cirka en hundring. Gott är det i alla fall!
Köpte lite sista-minuten-julgrejer, typ juklappspapper och sånt där. Åhléns hade halva priset på alla julsaker, så vi kom väldigt billigt undan. (: Köpte även födelsedagspresent till Stefan, som vi ska på fest hos på lördag, och så blev det även en sväng till Systemet

Nu ska jag gå ner och tvätta, och sen laga mat, är svinhungrig. Sen ska jag ta det lugnt framför tv:n hela kvällen; final i Ung & Bortskämd, och sen Morden i Sandhamn! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0