It breaks my heart

Herregud, vad jag har städat. Hela eftermiddagen. Phew. Nu är det rent och snyggt! Har till och med rensat facken under soffbordet och köksskåpet med diversegrejer. Skönt! Nu är det lite struktur.. Men den jäkla ugnsluckan skulle jag kunna mörda, alltså glaset på insidan. Det gick verkligen inte att få rent, hur mycket jag än skrubbade och lät det ligga i varmt vatten! Som tur är så syns det inte så mycket utåt i alla fall.. 

Ska jobba imorgon, så nu har jag fått stressa med att slå in julklappar och sånt där också. Vi har inte kommit iväg och handlat än. Tommy ville också få handla, och vi vill ju såklart inte lämna Spike hemma, så vi frågade Stefan om han ville hundvakta en stund. Vi väntar bara på att han ska komma hem. 

Nä, nu kan julen komma tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Saara

Nåt jag brukar göra när jag ska göra rent ugnen det är att spraya med såpa i hela ugnen, eller där du vill göra rent, och sen sätter du på ugnen på 150 grader i 10 min. Det gör jobbet mycket lättare! :) Tips från coachen!

2010-12-26 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0