Is love alive?

Hej hå, hej hå.

Idag började jag dagen med ett pass på gymmet. Har saknat att vara där, var längesen faktiskt. Har varit lite förkylning, lite tidsbrist och så var ju ryggen obruklig i nästan två veckor. Men idag var jag tillbaka! Löpning, hantlar och bålträning, göttans. Har kommit på att det inte funkar att åka till gymmet om jag är trött, då blir jag inget peppad och ger bara upp. Allra bäst är det att åka direkt när jag fått vakna av mig själv på morgonen. Då är det nice. Om jag inte ska jobba i helgen blir det minst ett pass till.

Annars har jag ägnat lite tid åt att plugga till morgondagens tenta. Känns inte som att jag pluggat särskilt mycket, men känns ändå inte som att jag kan sitta och traggla mer. Jag kommer inte längre än såhär. Det jag kan, det kan jag. Hoppas det går bra..

Var även iväg till Macxi en sväng. Hade paket från Nelly att hämta ut, innehållandes brun silkes/meshklänning, pärlörhängen och rött läppstift. Tyvärr var klänningen för liten, och fanns ingen större storlek. :( Men men. Köpte dock en vit spetsklänning efter gymmet idag, på Textilkompaniet, bild kommer sen!

Paradise hotel och Bonde söker fru, innan det är dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0