Imorse tog jag med mig Spike och all packn...

Imorse tog jag med mig Spike och all packning och tog bussen ut till mamma och pappa i Adolfsberg. Lämnade lillen och tog sen sällskap med mamma till Marieberg, jobbijobb. Kaos var bara förnamnet! Grejer överallt, och diskvagnarna svämmade över redan när jag kom. Och en man kort var vi. Uäh. Men det lugnade sig vid tre, och det blev betydligt lättare att hinna med när Andre kom.. Dagen gick fort i alla fall, och det var ju det som var så bra med att jobba idag! Efter jobbet blev jag hämtad av mamma, och sen har vi haft uppesittarkväll med Bingolotto och allt. Tyvärr ingen bingo, men vann faktiskt 50 kronor på en av lotterna vi fick som julklapp av jobbet! :) Nu ska jag sova, blir till att gå upp rätt tidigt imorgon ändå, eftersom vi ska vara hos Conny redan klockan tolv, och dessförinnan åka till farfars grav. Nattinuffsan och god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0