How sweet the sound

Snörvel, snörvel. Genomtäppt idag. Fast okej, mest i ena näsborren. Hur kan det bli så egentligen? Fortfarande ont i halsen, och pyttelite feber, men det är helt okej ändå. Lite nässpray och alvedon så blir det finfint. Ska jobba i Marieberg idag, fast bara 15:00 - 20:00. Fett skönt med bara fem timmar, mindre än en helg till och med. Fast får dock ingen rast, så åker tidigare till jobbet och äter buffén så ska jag nog klara mig fint. Skulle egentligen ha myst på stan med Tommy idag, köpt julklappar och ätit på Jensens, men det får bli en annan dag. Fast det låter som att jag ska få jobba en del nästa vecka, så det kanske inte hinns med.. Jaja. Tur att jag jobbar i en galleria i alla fall, då kan jag ju köpa julklappar och sånt innan jag börjar. Fast inte idag tror jag. Men nästa vecka. Fattar inte att det är en vecka kvar till julafton idag?! OMG. Måste fasen gå in hardcore med julfilmer och annat juligt nästa vecka, så julstämningen infinner sig. Detta går ju inte! Fast inatt drömde jag faktiskt att snön höll på att töa bort, och då blev jag ledsen för att det inte skulle bli nån jul.. :P Nu: frulle och julkalendern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0