God bless the broken road that lead me straight to you

Heyho.

Vilket strålande väder vi har idag! Bådar gott inför nyårsnatten. Har dessutom kollat temperaturen inför natten, och det ser faktiskt ut att vara riktigt milt inatt! Någon enstaka minusgrad bara. Det vore väl fantastiskt? Normalt brukar man ju frysa ihjäl på nyår. Vore ju faktiskt skönt att kunna skippa termobrallorna. 

Ska städa lite och sådär idag. Man måste ju hålla sig busy så att man får åka iväg på fest snart, haha. En av de roligaste grejerna med nyår är ju att man faktiskt får klä upp sig lite extra. Jag har väldigt lätt för att känna mig överklädd, men på nyår får man vara precis så fin man vill. Glitter och glamour ska det vara! Själv kör jag på sammetsklänningen jag hade på julafton, och enkla smycken, så särskilt överklätt blir det inte ändå. Men om jag velat så hade jag kunnat. ^-^

Laddade ner första säsongen av Glee igår, och har kollat på de första avsnitten idag. Det är ju jättebra! Very american. Rekommenderas om man tycker om musikaler. (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0