Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt

Började dagen på gymmet. Hade fasen längtat dit. Gick väldigt bra idag, både med löpning och styrka. Har nog äntligen hittat min ultimata träningsmetod.

Lagade en hemmagjord kräftsoppa, som jag hittat receptet på på Hannah Graafs blogg. Jag är inte så himla duktig i köket direkt, så jag trodde det skulle gå åt skogen, men den blev faktiskt riktigt god! (: Åt två rejäla portioner, och finns minst en kvar tills en annan gång, gött!

Ikväll är det luciakonsert i Nicolaikyrkan, med Örebro lucia och Risbergskas körer. Ska bli jättekul att se! Älskar ju just lucialåtar. Ska gå med mamma, och innan dess blir det en liten sväng på stan, naaaaajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0