Every now and then I forget just how pretty you are

Tjing, tjong, långkalsong.

Var uppe med tuppen idag, dags för mig att lämna Spike på dagis. Trodde jag skulle få mig en riktig match, eftersom han redan har blivit lite skrämd av smällare och så, men det gick över förväntan. Han gick så fint hela vägen, och när vi kom fram var en liten bebis-chihuaua ute och uträttade behov, och då ville Spike pussa på honom. Men det fick han inte, han skulle ha kunnat äta upp den lille bollen. Men han tycker verkligen om valpar, han börjar gny och pussa på skärmen när vi kollar valpar på YouTube. :P 

Även varit på gymmet idag, och jäklar vad det gick bra att springa idag. Det trodde jag verkligen inte, särskilt som jag precis varit sjuk. Men jäsingens, idag uppnådde jag mitt mål att springa fem kilometer! Så himla nöjd. Fem kilometer är ju inte särskilt långt egentligen, men ni som följt mig ett tag vet ju att jag hatar att springa, och för mig är det snarare tiden det tar att springa än själva sträckan som är boven. Men idag sprang jag i hela fyrtiofem minuter, och det var knappt ens jobbigt! Kändes så jäkla bra alltså. Nu får jag sätta upp nya mål för mig. Nästa får nog bli att springa en timma, och sen kanske jag till och med kan satsa på milen? Fast fan alltså, en mil på ett löpband.. Då får jag verkligen leta fram peppande musik!

Idag fick jag äntligen resultatet från lingvistiktentan, den som jag grämt mig så över. Men jag blev godkänd! :D Så jäkla skönt alltså! Särskilt som det var nästan lika många som blivit underkända som blivit godkända.. ;) Känns riktigt bra att ha det där ur världen nu, och nu är det bara betyg från B-uppsatsen som väntar, sen har jag tagit alla poäng för den här terminen. Göttans!

Nu ska Tommy och jag gå iväg och handla. Skönt att få det gjort någorlunda tidigt på dagen, så vi kanske slipper trängas med resten av Örebro. Dessutom är det faktiskt rätt skönt ute idag, bara typ sex minusgrader. Det är ju rena vårvädret om man jämför med isklimatet vi haft nu ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0