December never felt so wrong

Åh, vad jag är nöjd med mig själv vad det gäller skolan just nu. Hade handledarmöte om B-uppsatsen idag. Har lämnat in första versionen, och fick idag feedback på den. Och det fanns inget att kommentera på mig, förutom viss formalia på hur man skriver ut referenser. Annars var allt frid och fröjd, och massa bra feedback! Känns så jäkla skönt, efter som B-uppsatsen ändå är värd 15 hp, och är väldigt viktig. Eftersom denna är den enda stora uppsatsen jag skriver i engelska, så är det ju denna framtida arbetsgivare kommer att gå efter, om det nu blir så att de behöver kolla på examensarbetena. Så det är ju super, och det låter helt klart som att det blir VG på denna. (: Igår hämtade jag även ut sista lingivstikuppgiften. Eftersom jag fått revidera den första var jag säker på att jag skulle behöva det denna gången också, men den var godkänd rakt av, så det känns jätteskönt! Nu är det bara till att klara tentan på torsdag så är denna termin avklarad. (:

Avslutade denna tisdag med julkonsert på Frälsis. Det gick så himla bra! Lagom långt program den här gången, höll på knappt en timma. Förra året höll vi på i mer än en och en halv timma tror jag.. Och sjukt mycket folk i publiken också, helt fullsatt! Behövdes till och med extrastolar. Det var ju jättekul, då blir man mycket mer taggad. (: Och alla sa att det lät jättebra, så det var ju också himla skönt.

Nä, nu blir det sängen så jag kommer upp i rimlig tid imorgon. Då blir det en sväng till gymmet, och sen plugga heeeeela dagen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0