Could this be different?

Usch, var inte det minsta sugen på att gå till dagis med Spike imorse. Men det var faktiskt jätteskönt när jag väl kom igång. Är ju faktiskt himla gött med morgonpromenad, särskilt när det inte är för kallt, när det bara är skönt friskt. Men självklart gick jag och la mig igen när jag kom hem. Få saker är ju faktiskt skönare än att få somna om. Det är speciellt att sova i soffan, man blir liksom lite extra trött och kan somna om hundra gånger..

När jag väl vaknat för dagen blev det som vanligt frukost framför julkalendern, och nu ska jag springa iväg till bussen för att åka till gymmet! Lika bra att passa på när jag verkligen har tid, och är utvilad. Lite träningsvärk efter igår, men får väl köra lugnt. Bara jag ens tar mig dit är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0