Chrome

Hej, goddag, godnatt.
Jovisst kom förkylningen. Som ett jäkla julkort på posten. Me no likey. Nästäppa och halsont och allmän slöhet. Nooooo. Måste bli frisk, eller åtminstone inte värre, till helgen, det är fasen inte läge att sjukanmäla sig mitt i värsta julrushen.. Döh. Hoppas på ett 24-timmarsvirus!
Tommy har formaterat om min dator, så förhoppningsvis ska den fungera finfint nu. Dock har batteriet pajat istället, men så länge strömsladden är i så ska det väl funka. Får köpa nytt batteri..
Nä, nu ska jag kolla klart på Maria Wern. Lyckades såklart somna mitt i, tror faktiskt att jag gjort det varje avsnitt. Konstigt. Det är tydligen för jobbigt att se tre tv-program på raken. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0