Christmas lights

Åkte tidigare till jobbet idag, för att eventuellt hinna shoppa lite. Hade spanat in en meshklänning med silverkulor på, skitsnygg, på H&M, men den var inget bra alls på. Satans. Lite sugen på granpynt på Indiska, men bidde inget där heller. So much for being early.

Haft en skitdag på jobbet. Har inte alls varit på humör. Stod i disken halva dagen, och då blev jag arg poå kineserna som aldrig tog bort sin disk från våra överfulla vagnar, och deras kunder ville hela tiden att jag skulle städa upp åt dem. Men man kan ju inte vara otrevlig, så fick ju hålla masken och räkna till tio typ. Blä. Men har ju faktiskt haft tre riktigt bra jobbdagar denna vecka, så det gjorde väl inget. Ska även jobba på torsdag. Då är det julshoppingkväll, så vi har öppet till tio. Stackars Louise jobbar 11:00 - 22:00, men jag har tur och får börja vid fyra. Gött! Har ju faktiskt tenta innan..

Det verkar som att det blivit en liten vana att gå hem från resecentrum istället för att vänta på bussen. Bra där! Fast idag dissade jag faktiskt en buss som skulle gå om fem minuter, bara för att jag ville in på Lövstahallen och köpa nåt gotti.. :P Men tanken med en promenad var ju ändå bra, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0