Chime

Hejsihejsi.

Var iväg med Spike imorse. Var egentligen tänkt att jag skulle till gymmet idag, men kände att jag verkligen inte orkar det idag, så tog en liten extra sväng på hemvägen. Sen gick jag och la mig igen. Frös som en gris hela tiden när jag sov, trots både tjocktröja och gosig filt. Men det är så himla skönt att få somna om i soffan alltså.

Vid tre ska jag iväg på handledarmöte på skolan, för att fixa det sista med B-uppsatsen. Sen är det raka spåret till Frälsis, där jag, Sara, Lovisa och Linnéa ska dekorera inför julkonserten som är ikväll. Ska bli väldigt kul med konsert, har på nåt sätt lite glömt bort att det är idag. Men det blir gött. Hoppas det kommer mycket folk, alltid roligare då. Kom vetja, det kostar 60 kr (50 för studenter), inklusive fika! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0